Wanneer uw bestelling is geaccepteerd, zult u per e-mail een bevestiging ontvangen. Zodra het packet ons warenhuis verlaat, zult u een track en trace code ontvangen, zodat u de bestelling kunt volgen via de website van de door u gekozen vervoersdienst.
Houdt er rekening mee dat het ontvangen van de track en trace code soms even kan duren. Kijk alstublieft ook u spam inbox na.
U kunt hier uw e-mail en bestellingsnummer invoeren om uw bestelling te volgen.
We werken met de beste leveranciers zodat we zo snel en efficient mogelijk kunnen leveren. Voor meer informatie over levering, klik hier.
Bestellingen worden meteen verwerkt, het is niet mogelijk om daarna nog iets te wijzigen of er aan toe te voegen.
Daarom adviseren wij u om een nieuw bestelling te plaatsen van de producten die u graag nog zou willen hebben.
Klik hier om een aparte bestelling te plaatsen
Als je je realiseert dat je een fout hebt gemaakt en de verkeerde maat, kleur of stijl hebt besteld, kun je annuleren als je ons dit binnen 2 uur na het plaatsen van de bestelling laat weten. U kunt op de knop Annuleren op de pagina klikken Mijn Bestelling.
Een bestelling "in afwachting" is een bestelling die doorgezet aan het worden is naar een magazijn.
Betalingen worden verwerkt, adressen worden gecontroleerd samen met andere logische kwesties.
Klik hier om uw bestelling te volgen
De term “Wordt verwerkt” betekent dat ons magazijn bezig is met het voorbereiden van van uw bestelling, ze worden geteld, verpakt en verzonden.
Dit proces kan soms langer duren dan verwacht als wij een product van een andere magazijn moeten halen om ze vervolgens alsnog allemaal als geheel te verzenden.
U kunt nog altijd hier uw bestelling opvolgen en hier nog iets toevoegen.
Zodra alles verwerkt is dan wordt uw bestelling verzonden en zult u ook een traceringsnummer ontvangen. *Als u de traceringsnummer niet in uw inbox vindt, wilt u dan uw spambox controleren.
De term “Gedeeltelijk verzonden” betekent dat ons magazijn een deel van uw bestelling heeft verzonden om de beschikbare producten zo snel mogelijk te leveren.
Klik hier om te kijken welke dat kan zijn.
Daardoor worden uw bestellingen in gedeeltes verzonden, met de mogelijkheid dat u meerdere traceringsnummer krijgt en dat de bestellingen op veschillende tijdstippen arriveren.
Klik hier om nog iets aan uw mandje toe te voegen.
De term “Geannuleerd” betekent uw bestelling niet is gevalideerd, dat kan te maken hebben met de volgende factoren:
1# U heeft er om gevraagd;
2# Door onaccepteerbare betalingsfouten; Wilt u de betalingsmethode altijd goed controleren alstublieft.
3# Door producten die niet op voorraad zijn, in dit geval wordt u terugbetaald door middel van een couponcode die u meteen of in de toekomst kunt gebruiken voor een andere bestelling.
Vergeet niet dat u altijd uw bestelling hier kunt opvolgen of klik hier om nog iets toe te voegen.
Als u een beschadigd artikel in uw bestelling heeft ontvangen, heeft u 15 dagen de tijd om het naar ons te retourneren.
U kunt een retourverzoek online doen vanaf de pagina Mijn bestelling.
Stuur ons een foto van de pakbon in de verpakking en een duidelijke foto van het artikel met de defecten.
Als u nog andere vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via client@ntextil.com.
Bevestigingsmails worden automatisch verzonden.
Als u niets heeft ontvangen wilt u dan alstublieft uw spambox controleren.
Om te voorkomen dat onze e-mails naar uw spambox gaat wilt u ons e-mails als veilig markeren alstublieft.
Heeft u daar nog vragen over? klik en vraag het ons.
Wanneer uw bestelling is geaccepteerd, zult u per e-mail een bevestiging ontvangen. Zodra het packet ons warenhuis verlaat, zult u een track en trace code ontvangen, zodat u de bestelling kunt volgen via de website van de door u gekozen vervoersdienst.
Klik hier om meer informatie over de leveringstijden te bekijken.